76 frågor, 76 svar

1 . Vem var den sista personen du höll hand med? 

Min syster.

2 . Är du utåtriktad eller blyg?

Mest utåtriktad.

3 . Vem ser du fram emot att träffa?

Någon snäll säkert.

4 . Är du lätt att komma överens med?

Det skulle jag nog säga ja.

5 . Om du var berusad skulle den person som du gillar ta hand om dig?

Tror jag nog.

6 . Vilken typ av människor attraheras du av?

Snygga som inte är douchebags haha!

7 . Tror du att du kommer att vara i ett förhållande två månader från och med nu?

Vem vet, men tror nog inte det.

8 . Vem från motsatt kön tänker du på?

Beror på.

9 . Kan prata om sex göra dig obekväm?

Nejdå, eller det beror på med vem skulle jag tro. 

10 . Vem var den sista personen du hade en djup konversation med?

Djup och djup men snackade mycket med Moa förut.

11 . Vad stod det i sitt senaste sms, och till vem?

”Aa till 4 ja :)” Till Jesper.

12 . Vilka är dina fem favoritlåtar just nu?

Happily- One Direction

Sweater weather- The neighbourhood

Christmas lights- Coldplay

Safe and sound- Capital cities

Vertigo- TGRL

13 . Tycker du om när folk håller på med ditt hår?

ÄLSKAR det!

14 . Tror du på tur och mirakel?

Nja, tur kanske men inte mirakel.

15 . En bra sak som hände i somras?

Väldigt mycket! Det var den bästa sommaren <3

16 . Skulle du kyssa den sista personen du kysste igen?

Skulle jag inte säga nej till.

17 . Tror du att det finns liv på andra planeter?

Yes.

18 . Pratar du fortfarande med din första kärlek?

Jaa, han är min bästa killkompis.

19 . Gillar du skumbad?

Om jag får plats i badkaret ja.

20 . Tycker du om dina grannar?

Har inget emot dem.

21 . Vad är dina dåliga vanor?

Äter för mycket skit... och glömmer typ ingenting.

22 . Vart vill du resa?

USA.

23 . Har du dåligt förtroende?

Nej, inte till mina vänner iallafall.

24 . Favorit del av din dagliga rutin?

När jag kommer hem efter träning och bara kan ligga i sängen utan dåligt samvete.

25 . Vilken del av din kropp är du mest obekväm med?

Mina ben.

26 . Vad gör du när du vaknar?

Går på toa.

27 . Önskar du att din hud var ljusare eller mörkare?

Mörkare hud hade inte varit helt fel alltså, slösa pengar på solarium och brun utan sol </3...

28 . Vem är du mest obekväm runt?

Någon jag träffar för första gången som inte är så pratglad skulle jag nog säga, när vi är själva tillsammans.

29 . Har någon av dina ex har sagt att de ångrar att ni bröt upp?

Nej, har inga ex...

30 . Vill du någonsin gifta sig?

Jaaa!

31 . Om ditt hår tillräckligt långt för en hästsvans?

Inte ens speciellt lång men jag får upp det iallafall.

32 . Vilka kändisar skulle du ha en trekant med?

Justin Bieber, Oscar Enestad och.... Channing Tatum hihi.

33 . Stava ditt namn med hakan.

juia.

34 . Spelar du sport? Vilka sporter?

Spelar ingen sport men jag gymmar.

35 . Vill du hellre leva utan TV eller musik?

Utan TV, skulle aldrig klara mig utan musik!

36 . Har du någonsin gillat någon och aldrig berättat för dem?

Ja...

37 . Vad säger du under pinsamma tystnader?

Ingenting hehe det är ju tyst då..?

38 . Beskriv din drömtjej / kille?

Min drömkille är snygg, tycker om bara mig, är bra vän med mina vänner, finns där för mig och ska vara supermysig hela tiden hihi!

39 . Vilka är dina favorit butiker att handla i?

Gillar mest att shoppa på Gina, där finns ju allt. Men handla skulle nog vara Maxi, där finns smink också hehe.

40 . Vad vill du göra efter gymnasiet?

Har inte tänkt på det än, men kommer nog plugga vidare.

41 . Tror du att alla förtjänar en andra chans?

Ja. Om det inte har med olaglig skit att göra och hur en annan känner.

42 . Om du är extremt tyst vad betyder det?

Då tänker jag för mycket.

43 . Vill du le mot främlingar?

Försöker mer och mer. Sprida leenden måste vara det bästa.

44 . Resa till yttre rymden eller botten av havet?

Rymden.

45 . Vad får dig att komma ur sängen på morgonen?

Om jag är sen eller kissnödig.

46 . Vad är du paranoid om?

Vet inte ens vad paranoid är heheh..

47 . Har du någonsin varit hög?

Nej, aldrig gjort droger.

48 . Har du någonsin varit full?

Japp.

49 . Har du gjort något nyligen att du hoppas att ingen får reda på?

Tror jag inte.

50 . Vad var färgen på den sista luvtröja du bar?

Marinblå, klasströjan <3

51 . Någonsin önskat att du var någon annan?

Jaa men vet inget om någon annans liv så det kanske inte är bättre än mitt.

52 . En sak du skulle vilja ändra om dig själv?

Mitt uppförande och utseende.

53 . Favorit makeup märke?

Elf tror jag. Eller maybelline, Loréal...

54 . Favorit butik?

Gina Tricot.

55 . Favorit blogg?

Hannalicious.se

56 . Favorit färg?

Lila eller grön.

57 . Favoritmat?

Tacolasagne (ska äta det imorgon <333)

58 . Det sista du åt?

Chokladdoppade chips

59 . Första du åt i morse?

Smörgås med brie och kyckling.

60 . Någonsin vunnit en tävling ? För vad?

Kom först in i ägget så att säga.

61 . Skjutits / utvisas? För vad?

Nje.

62 . Gripits? För vad?

Ingenting.

63 . Har du varit kär?

Yes..

64 . Berätta historien om din första kyss?

Var på Sista natten med gänget 14 juni 2013. Dansade på Miami och en kille kom fram och gav mig ett strul hehe.

65 . Är du hungrig just nu?

Nej har ont i tanden..

66 . Tycker du om din tumblr vänner mer än dina riktiga vänner?

Nej!!

67 . Facebook eller Twitter?

Twittah!

68 . Twitter eller Tumblr?

Twitter sorry.

69 . Tittar du på tv just nu?

Har på mute brevid mig ja.

70 . Namn på dina bästa vänner?

Jessi, Moa, Matilda är nog närmast. Annie & Linn är la rätt nära också.

71 . Sugen på något? Vad?

Funderar på att ta en godis jag bakade förut men borde sova...

72 . Vilken färg är dina handdukar?

Rosa.

72 . Hur många kuddar sover du med?

En, har 4 i sängen men slänger ner dom på golvet.

73 . Sover du med gosedjur?

Tyvärr inte...

74 . Hur många  gosedjur tror du att du har?

Kanske 20...? Har ingen aning alls.

75 . Favoritdjur?

Katt <3

76 . Vilken färg är dina underkläder?

Knall rosa och svart hehe.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback