Parfymer


Här är lite bilder på mina favoritparfymer nu till vintern. Min absoluta favorit och min nyaste är Daisy by Marc Jacobs. Den lukttar helt underbart! Lite blommig men ändå inte för mycket för att den ska vara somrig. Därför passar den till vintern! Sedan är min andra favorit Sexy Graffiti av Escada. Den är mer "instängd" eler hur man ska säga haha! Den luktar också lite blommigt men inte lika fräscht som sommardofter. Escada parfymen fick jag i födelsedagspresent förra året s den är snart slut och det var en Limited Edition så tyvärr kommer jag inte få tag på den mer. Därför vågar jag inte använda den så mycket, utan oftast till speciella tillfällen. Marc Jacobs parfymen fick jag i födelsedagspresent i år och den är 75 ml, alltså 25 ml mer än Escada parfymen. SÅ den hoppas jag komer räcka längre, fast ändå inte, sprayar den hela tiden nästan hehe.
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback